4 Eylül 2008 Perşembe

kırmızı kar da yağar isterse insan!!!


Çekim yasası başlığı altında toplanan tüm tesadüfleri bir mıknatıs kuvvetinde üzerime çekmekteyim. Mahallede top oynayan çocukların arasından geçerken şimdi top bana çarpıcak dediğinizde size isabet etmediyse yürekten inanmamışsınızdır derim...Ki ben çekim yasasıyla, kişisel gelişimle ilgili kitaplardan nefret eden biriyim. '' Hadi ordan!'' derken '' bir de burdan yak! '' kıvamına geçti bünyem.

Fransa' ya odaklandım...haritayı hergün elime alıp içimden geçirsem tüm istediklerimi hayata geçer mi dersiniz? Olursa hoş bir tesadüf olur.Oysa ki tesadüf diye bir şey nicedir yoktur!Taksim anıtının yanına Eyfel kulesi de yakışmaz zaten. Herşey yerinde güzel : )

Günler geçsin, haftalar geçsin, aylar hepsini tek bi başlıkta toplasın ve Ağustos' a doğru güzel haberler alayım istiyorum. Ama hepsinden önce Eylül' e hakkını vermek gerek, ya da Ekim' e...!




4 yorum:

delikanlı dedi ki...

katılıyorum sana top mevzuunda:)peki sen yeterince topun sana çarpmamasını istiyorsun ve çocuklardan biri de deli gibi topun sana isabet etmesini istiyor mesela...e nolacak şimdi:)

e.d dedi ki...

tamamen kimin daha kararlı olduğuna bağlı sanırım o da: ) çocuk kararlıysa topa bir o kadar sağlam vurur hedefinde ben varımdır. Ben erken davranıp çocuğun hedefinden çıkabilirim bir anda. Ya da top kararlıdır rüzgara teslim olup soluğu başka yönde almayı seçer. Sıkıcı olmazsa bir ihtimal daha var o sırada önümden koşarak başka biri geçer top ona denk gelir.

illaki top bana vuracaksa vursun ya da ölmem sanırım: )

Dilara TAN dedi ki...

çekim yasası şu düşündüğün şeyi kendine çekmenle ilgili olan yasa mı? :) yeni kavradım..:p Bana gelen gerçek şu ki ben ne zaman başıma bu gelemez ,gelmemeli desem o şey başıma gelir ya bir top ya bir felaket...:) bu duruma uygun bir "itim yasası" da var mıdır?:p

e.d dedi ki...

olmaz mı hiç: )itim yasası hoş olmuş; bunu hayata uygulamak lazım işte.Bazen işe yaramadığı noktalar olmuyor değil de dünyayı biz yönetmiyoruz ki, süper güçlerimiz dar alanda yettiği kadar: )