2 Kasım 2008 Pazar

renkli kriz anları sergisi

Daha öncelerde resime tekrar dönüş yaptığımı çıtlatmıştım (sanatçı kapsiri mi yapıyorum, ukala mıyım? kime ne halbu ki...)

paylaşasım gelir zaman zaman yorum almak kötü bir şey değil sebeb-i deşifrem ondandır...

Zaman dilimini kendime has hale getirip, şölen eşliğinde, fırçalar ve renkler kombinasyonuna kendimi de dahil ederek oturdum beyaz kağıtların başına. Evet anlat bakalım derdin neyse dedim...

Bunlar çıktı...




rüzgar gülü ve bulut balonu...







Kendime pek tanıdık geldim...( hayalperestlik! ileri derecede olduğunda pestisitlerle son verilebilir ruh halime)

4 yorum:

Güllerevurgunum dedi ki...

ben şimşeği tutanı çok beğendim. Süper bir fikir :)

e.d dedi ki...

:) aslında o şimşek değil buluta bağlanmış bir ip var ay ve yıldızı da ele geçirmiş hatta...ama şimşek denilince hakikaten benzettim. gün itibariyle de hevesle tutmak isteyeceğim birşey olurdu, fikir senden çıktı yani:)

Güllerevurgunum dedi ki...

hahaha..sağır duymaz uydurur derler bende körüm ya görmez uydurur hesabı oldu :)

e.d dedi ki...

uydurmak da meziyettir.benzetilme olaslığı yüksek bir ayrıntı o zaten...