7 Kasım 2008 Cuma

dilek kipi ile sıkı bir ekip olmak

Tanımadığım bir bankta,
Tanımadığım bir şehre karşı,
sessizce akıp giden ışıltılara bakarken
unutsam kendimi bir süreliğine.
eski ve yeni arasında heyecanlansam,
Korksam, telaşlansam...
bitecek derken yeniden başlasa korkular.

Fotoğraflardan yazılardan ibaret kalsa bir süreliğine bu an,
o anda, bu anı özlesem
içimi dolduran sözcüklere yenilerini eklesem.
Ben ekledikçe onlar yabancılaşsa biriktikleri yerde.
yapsam, etsem, duysam, görsem...olsa!

Değişme ihtimaline karşılık, bir o kadar olurunda olsa.




4 yorum:

kırmızılı dedi ki...

yapsam,etsem,olsa...vb dilek kipi kullanılmış kelimelerden oluşan cümleleri çokta sevmiyorum sanırım.yapıcam,edicem,olacak...vb. kelimeler bana daha yakınlar :) çünkü bi amaç var içlerinde,bi kararlılık var.ve çok saçma yazdım sanırım.neyse idare ediniz.iyi geceler :)

e.d dedi ki...

geçmiş zaman kalıbına sokmam kolay olur belki diye dilek kipinden başladım...haddimi biliyim istedim biraz da. Yaparım, ederim de... yapacağım edeceğim denmesi biraz güç şimdilik...

Güllerevurgunum dedi ki...

gittiğinde göreceksin ve şaşıracaksın.

neye mi? bu yazdığını okuduğunda o anı yaşamadan nasıl bu kadar güzel tarif edbildiğine ;)

e.d dedi ki...

dilerim kısmet olur bir gün...hem şaşırmak hem tadını çıkarmak.Bunu paylaşacağım ilk insanlar belli olmakta bu şekilde sanırım. Sağol:)