12 Aralık 2008 Cuma

Tarifsiz betimlemeler yapma isteği.

Posta kutusu aralanır, aralanır da bir bakılır ki içeride belkide hayatında görülebilecek en güzel zarflardan biri gülümsemektedir. Çoşku ile karışık sürpriz anı tepkisi (muhtemelen biraz komik bir ifade) ile zarf alınır ve itinayla açılmak üzere hızlı adımlarla merdivenler çıkılır. Bir yerine bişey olmasın edasıyla narince açılır ve çabuk çabuk okunmaya başlanır. Çin merkezli bu sevimli mektubu yazan genç kızın enerjisi o kadar yanıbaşında hissedilir ki her satırda yüzde oluşan gülen ifade, satır satır daha da sabitleşir. Sanki benim bir kaç yaş küçülmüş ve şikayet ettiğim şeylerden şikayet eden, yapmayı çok sevdiğim şeyleri deli gibi seven, mektup arkadaşlığını devam ettiremeyen eski arkadaşlarına bunun için kızan ama sadakat derecesi muhtemelen yaşa göre biraz perçinlenecek olan Sipirit :)

Hem kendi 18 yaş halini anımsamak hem de 23 ile 18 arası münasebete girme hissi. Gelen- giden, azalan- çoğalan, biten- kalan... Bir yığın hatırlatma mesajı sanki satır aralarında. Aklımın bir köşesindeki mantar panoya bunu da astım sanırım. Baktıkça gülümsetiyor...

Şimdi mektup gönderme sırası bende! Zamana mesaj bırakmak çok keyifli:)

9 yorum:

Selin dedi ki...

hayır, hayır kıskanmadım, yok canım neden kıskanayım, tamam güzel yazmış süslemiş falan ama neden kıskanayım söyle eda nedeeeeeeeeeen, ayyy ağlayasım geldii :'( ben de istiyorum :((((

e.d dedi ki...

darısı postcrosing zincirinden başına inşallah :)

kırmızılı dedi ki...

sen bana son 3yıldır hiç mektup göndermedin :'(

diamandi dedi ki...

:))) zamana not bırak bakalım eda... ne güzel... mektuplarım nerde diyesin geldi benim de :))) sen veriymusun zarf içindekilerini gitmeleri gereken yerlere artık... postalama zamanı.. çinden bile geldi hadiiiiii :)))

e.d dedi ki...

ne zaman geleceği belli olmaz o mektupların.gelmediyse de bir sebebi vardır emin ol.

diamandi o mektup değil kayıtlara geçsin :)

diamandi dedi ki...

peki bakalım bende o zarfı dedim zaten :P

e.d dedi ki...

zarf :) sadece zarf...zarf...öyle zarf işte.

Güllerevurgunum dedi ki...

mail icat oldu mertlik bozuldu sanıyordum ben :)

e.d dedi ki...

hâlâ umut var:)