28 Aralık 2008 Pazar

Ufacık tefecik - içi dolu kırıntıcık

Gökyüzüne dokundum sonunda...

2 günlük zaman diliminde astral seyahate çıkmış kadar oldum. Tek eksiğim buymuşçasına dolu dopdolu iki gün geçirdim...Neydi peki benim derdim yere göğe sığmıyordu bedenim :)

Küçük kurabiye dükkanı...

Adımımı kapından attığım daha ilk gün beni gülen yüzlerle karşılayan muhteşem aileye ne kadar teşekkür etsem azdır. Devamında da böyle olur umarım herşey böyle güzel gider ben dedim siz de deyin n'olur , maşallah zinciri oluşturalım el birliğiyle...Kapından el sallayarak geçirdikleri ikinci gün tecrübesi de var tabi. kavanozlara tıkıştırdığım tüm sıkıntı anlarımı köprüden geçerken boğazın serin sularına bırakmıştım o sabah. Akşam, düşünce balonumun içini nasıl dolduracağmı şaşırdım, mutluluktan aynı anda yüzlerce güzel şey düşündüm ve rengim değişti bir süre sonra...

Bu bünye meğerse mutluluk için nadasa bırakmış kendini ben bile farkına varmamışım. Biri olunca bir diğeri daha arkasından geliyormuş gerçekten( bilen bilir :)

''Hoşgeldin...''

Nasıl hoşbuldum bilemezsiniz.

O gün aslında kendime karşından baktığım 3. gündü sanırım...




6 yorum:

Selin dedi ki...

Seni mutlu edecek şekilde olsun her şey cnm bnm inşallah. Senin neşen bulaşıcı biliyosun di mi, sen anlattıkça ben de mutlu oluyorum :)

Güllerevurgunum dedi ki...

anlamadım şimdi? ne oldu? dükkan mı açtın ?

e.d dedi ki...

amin canım benim inşallah hepimize bulaşsın mutluluklarımız bol olsun :))

e.d dedi ki...

yok daha dükkan açmam mümkün değil :) hazırda işleyen bir düzen vardı ona dahil oldum şimdilik. öğrenci çalışan olarak :)

Dilara TAN dedi ki...

Canım hayallarinin ucundan tuttun inşallah devamı da gelir :)

e.d dedi ki...

inşallah canım :D