13 Ağustos 2008 Çarşamba

GELECEK YIL BU ZAMANLARDA , BEN...



İsterim ki okul bitmiş ben de Fransa yolcusu olmuşum. Sonun da beklenen an gelmiş '' bekleyenin bir tek ben olduğu o güzel an'' .

gelecek için yatırım yapması bazen olabildiğince saçma gelirken bazen de inanılmaz mantıklı olabiliyor. Anlamış değilim. Tamamen neyle ilgili olmasına bağlı sanırım. Yaza çıkarken kış için alınan bot hem mantıklı hem mantıksız bir iş iken, Fransızca öğrenip bunu ilerletmek gayet mantıklı bir iş gibi gözükebiliyor. Gelecek için şimdiden plan yapmak, gariptir, örneğin benim şuan yaptığım... gelecek yaz Ağustos ayını gözüme kestirip şu olmuş, bu olsa, gibi hayalleri kafasında tey teyyy yol almış bir insanın yazıya vurulmuş şekli. Bir de bunun söze dökülmüş şekilleri var onlar daha da can alıcı olabiliyor.

Yapma diyorum bazen. Sonra yaparsan bağ yapmazsan dağ, sonra bana ne dağdan bağdan, kimler gelip dağdan bağdakini kovarsa hesabını bir şekilde elbet öderler diyorum. Hesabın ne tarafta ödendiği de önemli gibi geliyor bazen. Haddimi aştığımı hissedip susuyorum.

Hem evrene iyi mesaj verin derler. (bilenler bilir)

Evrene iyi mesaj vermek bunun kibarlaştırılmış hali aslında. Kendine gaz vermek daha doğru. O kadar iyi mesaj veriyorsun ki kendine istediklerini yapmaman dış şartlar dışında imkansız hale geliyor. Karşılaşmak istediğin insanla karşılaşmana ne demeli derseniz eğer :

a) Tesadüf
b) Dış mihraklar
c) O kişide istemiş demek, derim.

Gülmeyin duyar gibiyim!

Ne diyordum?...seneye bu zamanlarda ben...!

Hiç yorum yok: