19 Ağustos 2008 Salı

Altın boynuz, bilir misin ?


Erkeklerin bazen çok basit varlıklar olduğunu düşünebiliyorum. Sonra diyorum ki hayır çok ileri gittin hepsi bir kefeye sığmaz. Her kadın Seda Sayanın programındaki meraklı tazelerle bir mi sence? Her hemcinsini sarıp sarıp sevgi yumağına sarmak mı istiyorsun (?)

-Hayır!!!

Sus o zaman haddini aşma! Baban, arkadaşın, dostun, sevdiğin insan olabilir her birinden bir parça. Bu kadar ileri gitme istersen bir hamlede.

Hepsini aynı kağıda yazamayacak kadar çok karışık bu kez konular. Maddeler halinde sıralamak gerek. Kaç adımda bilmem...!

1- Ölen öldüğüyle kalır lafını da hatırlar insan arada. Ama aslında çok sadist bir laf iken. '' Ölen ölmeyi kendi mi tercih etti? '' derim hemen.

2- Nikah salonlarının kasvetli olduğu doğrudur.

3-Kimi zaman insanlar sigara içmedikleri halde sigaranın yol açtığı bir hastalıktan dolayı ölebilirler.

4- Uzaktan davulun sesi bir hayli hoş gelebilirken, yakında duyulduğunda tokmak kafasına kafasına vurur insanın. Tokmak kafaya vurdukça davulu ve tokmağı, davulcuyu da anlamak kolaylaşır.

5- Nikah şekerleri gereksizdir. Sevimli bile olsalar bir evde süs diye tutulma olasılıkları beni benden alır.

6- Fotoğrafı çeken kişiyle iletişime geçmek kimi zaman olanaksız olur ve nemrut bilfiil kişinin takendisi olabilir. (oysaki sevimlidir gerçekte , pek de şekerdir)

7- Çok özlersin görmek istersin!!! hop orda bir dur bakalım derler.( sana can veren canını alır da alır, bi bakmışsın yine hayattasındır)

8- Oyuncak sepeti bu biliyorum. Nasıl da güzel hissediyorum bazen. İş rayından çıkmadan anımsasam bir de.

9- Şu koskoca dünyada nokta atışı yapılıyor hergün !!!

10-suz!!!

....

1-

2-

3-







3 yorum:

Selin dedi ki...

Hayat her zaman istediğimiz gibi gitmeyebiliyor. hatta çoğunlukla gitmiyor. seçme şansımız olsaydı şu anki olmazdı eminim ne senin ne benim tercihlerimiz. hayat böyle bir şey, alışmak gerek, aldığı bu kadar şeyin üstüne güzel bir şeyler de sunar elbet bir gün..

freudiye dedi ki...

...

e.d dedi ki...

sunmaz mı, sunmuş işte canlarım benim.

iyi ki varsınız...