1 Haziran 2008 Pazar

Günlerden bir gün...!

Seven days in sunny June: )

Bu yedi günlük süreç finalleri de içeren döneme denk gelirse hiç hatırlanası üstüne şarkı yapılası bir haftalık süreç olmazdı herhalde. Sanatçı kişilik bu şarkıyı hangi ruh hali çerçevesinde yapmış o gayet belli zaten ama en azından neşeli bir pazar günü yaratmak adına hayırlara vesile olmuştur kendisi, onun kadar süper yedi gün geçirmiş olmasam da...

Acaba doğuştan mı böyle bir öğrenciydim yoksa sonradan ''sepet''e düşmemin etkisiyle mi bu kadar rahat oldum bilinmez, saniyelik zaman dilimlerinde ders çalışır oldum. Kurşun askerler pusuda bekliyorlar top atışı yapmak için. Başlangıç tarihleriyse 5 Haziran'ı göstermekte. Lahana bebek komutasında işler ne kadar yolunda gider bilinmez, bizler derin şüphe duymaktayız ama bekleyip göreceğiz artık. Güneşin mavinin sorumlusu da ben miyim canım ? onlar kendileri harekete geçip beni de kendilerine benzettiler neticede.

O değil de; yedi sayısı niye bu kadar çok şeye konu olmuştur onu düşündüm birden bire.Bir bilene sormak lazım. ''Haftanın günleri bu kadar da etkiler mi ki herşeyi?'' diye. Gerçi diğer 6 sından korktum ben bir ''pazar'' ı bunları yaptırıyorsa diğerlerinden korkmak lazım...

Hiç yorum yok: