26 Mayıs 2008 Pazartesi

Cıstık cıstık müzikler dinleyip (ki çok da bu formatta olmasa da şuan onlardan biri eşlik etmekte bana ) tempolu yürüyüşler yapasım var: )daha ileri gidip koşmak da isteyebilirim ama onun için biraz daha enerjik olmam gerek.Yol kenarındaki benzin istasyonları gibi, kişilere özel demir takviyesi yapan istasyonlar da olursa ileride bunu da başarırım hayırlısıyla...yoksa kansızlık felan bunlar ''balık'' gibi yapıyor adamı gördüğün duyduğun iki saniye kıstasında.

Mevsim normallerinin getirdiği bir özellik midir artık karton üstündeki taşların bir bir güzel bir kare oluşturmasından mıdır bilemiyorum artık alameti farika nedir ?hem bilmesem de olur şart mı canım mutluluğun kaynağını kurcalamak: )

Satır aralarına, kişisel diyaloglara gülen yüz sıkıştırmaktan daha abartılı bir yanı mı var sanki :)

Benzin istasyonlarına rakip enerji istasyonları isteğim hala sabit üstelik...(: Araçlara ihtiyaç duymayacak insan toplulukları istiyoruz !!!



2 yorum:

Selin dedi ki...

Şu "üstbilgi" denilen yeşil yer var ya, orayı her gördüğümde içim açılıyor, bir yeşil bu kadar mı güzel olur :) mükemmel bir tercih yapmışsınız bayan, söylemeden edemedim :p

e.d dedi ki...

canım benim, yeşil sever insanların içi açılsın dedim okuyan varsa:)gerçek hayatta çok sık rastlayamıyoruz n'apalım buraları yeşillendiriyoruz artık ,sağol!