2 Haziran 2008 Pazartesi

si di sözlük

Bilenler bilir... Tahsin Saraç vardır, Fransızca sözlükleriyle ün salmıştır. Bu tuğlamsı sözlüklerden biriyle de ben tanıştım geçen yıl. Zaman zaman gayet anlaşılır olsa da eski Türkçe anlamlarda koptuğum olmuştur. Bu gün bu sözlük bana cd kabı olarak geri döndü... Travis' in gelmiş geçmiş albümlerine ev sahipliği yapmış bir güzel. Yapanın ellerine sağlık (vodoo seni) pek hoşuma gitti.Yavaş yavaş meyvelerini topluyorum sözlüğün yani. Mesleki yaşantıma yeni bir soluk getirdi bugün çok heyecanlandım. Az da kalmış hem okulum bitecek yakında inşallah fena mı şimdiden kendimi kaptırsam... fena tabi :) Ya öğretmen olursam!


Çocukları seviyor olmak öğretmen olmak için yeterli bir bahane değildir çünkü. Hele ki çocukları belli süreler ve belli yaş grupları dahilinde seviyorsa öğretmen adayı, aday olarak kalması toplumun huzur ve refahı için iyidir. İyi de ya ampüller vatanı ele geçirirse n'olcak bu kadar çocuk yazık ziyan...Peki ben süperman miyim? Hayır, ama süperwomanlığa aday olmazsam yazık gençliğime derim...

Travis konser verse, ön grubu mor ve ötesi olsa, sakin olsak...Parkorman yakın olsa.Olmasa da olur hoş, biz varımızı yoğumuzu versek de , ''bilet almak '' , ''konsere gitmek'' terimlerini başlık olarak yapıp mutlu olsak :)

4 yorum:

Selin dedi ki...

Güzel bir yaz akşamı İstanbul'da haykırsak gökyüzüne,

"Why does it always rain on me?
Even when the sun is shining
I can't avoid the lightning"
diye..

Ya da
"When I need you then I know you will be there with me
Just need to get closer, closer
Lean on me now, lean on me now.." diye belki..

"Take me don't leave me, baby, love will come through, it's just waiting for you" desem sesimi duyan olur mu bir yerlerde :)

Hayali bile güzel :)

e.d dedi ki...

rain felan yok arkadaşım sana öyle gelmiştir sebebini arama:)

love will come through deriz ister istemez çünkü o şarkıya eşlik etmezsek ayıp olur: )

ben boyacılık yapmaya başlıyorum bu seneki konserler için...

Dilara TAN dedi ki...

"Bu gün bu sözlük bana cd kabı olarak geri döndü..."
işte bu cümledir beni benden alan e.d:D
algı kapasitemin sınırlarını zorluyorum ve hala aynı şeyi alıyorum bu cümleden:p neyseki konu açıklığa kavuşmuştur..
tekrar teşekkürler cnm takozu ödünç verdiğin için :):)

e.d dedi ki...

canım Pharoscum bilenler bilir diye o yüzden başladım zaten :) pek sır küpü olmuş olabilir tabi, benim hatam haklısın.Ama Travis'in cdsi çıktı içinden gerçekten bak:)

rica ederim, işine yarasın o takoz inşallah...