25 Nisan 2008 Cuma



Bulut tarlalarının arasından geçen uçaktayım , kanadında yenilikler dalgalanıyor bir taraftan.Gelinciklerin arasına inerken kırmızılıklar aldı gözümü beyazın ardından...elinde kocaman gelincik dolu bir sepetle kırmızı elbiseli bir kız çocuğu geldi uzaktan:

-hoşgeldin dedi.

Ellerimde, üstümde başımda hafif bir yorgunluk yeni bir yere gelmiş olmanın heyecanı vardı içimde de...Bakırcı, eskici çarşıları, menengiç kahvesi vardı fıstık kokulu...topaçla karşılaşıp mutlu olacağım hiç aklıma gelmezdi buralara varmadan önce.Oyuncak sepetime atacağım yeni bir oyuncak bulmanın sevinci sardı hemen benliğimi.23 biranda 2+3 olarak karşımdaydı özetle...Bakırcıları dolaşırken renkli taşların büyüsüne kapıldım.Dar sokaklardan geçtim yanımda biri ağırbaşlı ama eğlenceli diğeri sevimli ve eğlenceli iki güzel insanla...Baharat kokusu bir taraftan fıstık kokusu bir taraftan elimden tutup çekeleştiriyordu beni.

Rüyamda çok uzun zamandır görmediğim ama hep yanımda varlığını hissettiğim güzel insanla karşılaştım ve ağladım sanırım biraz o yüzden.ama ona sarılmanın verdiği huzurdu beni hüzünlendiren...

Sonra kurşun askerler şehri kuşattı...bu şehir pamuk tarlalarından bir hayli uzakta...lahana bebek ve diğerlerinin aksiliği tuttu.''Adalet yok'' yazılı bayrak tepemde dalgalanmaya başladı...Rüzgarı beni bir oraya sürükledi bir buraya...İçimde saklamamalıyım dediğim herşeyi söyledim onlara...ama benim seçtiğim kelimeler konuşma baloncuklarının ucunu biraz sivriltmeme sebep oldu...sonunda da ortaya keskin uçlu baloncuklar çıkıverdi.

Yolun karşısında beni bekleyen kırmızı paltolu kıza koşarak sarıldım.Ağlamaya teşvik ederken bu kez susturamayacak sandım beni...ama sustum sonunda.çikolata arabasını görünce fikrim mi değişti ne?

Fransa'da bir hayaller şehri saklı dediler bana.Anahtarını vereceklerine de söz verdiler üstelik.Kurşun askerlerin ilk kazığı değildi ama bu...hata kimdeydi peki?Hata için uygun bir isim bulamadık.şuan paslaşıyorlar kendi aralarında birinin istop demesini bekliyoruz...

-GÜLE GÜLE dedi, bu kez başka biri...yaşını başını almış kocaman bir insan...!


Hiç yorum yok: