24 Temmuz 2009 Cuma

25 i seviyorummmmmmmm!

Yaş olarak daha bu mertebeye erişemedim, ama çok az kaldı gönül rahatlığıyla atıp tutabilirim! 24 iken 25 niye diye sorcak olanlara ''bu rakam benim için sabittir çünkü bu tarihte doğmakla yükümlüyüm'' derim. :) Bugün kanım ısındı yine sana: 2-5-25..toplamın da 7 ediyor zaten, biliyodum. Yaz çocuğu olmaktan dolayı mutluyum ama arada son baharla ilgili genel geçer şeyler de söylemiyor değilim elbet. netice itibariyle insanım...

Zıpladıkça zıplayayım ellerim bu sefer ciddi anlamda bulutlara dokunsun ama uçurtmalar , ''heyyyy siz de biraz geri durun canım !''


Sanırım işte bu sefer vakti geldi. Hayatımda başıma gelen en güzel şeyler yılı 2009 seni seviyorum. Seneyi kapatmadan büyük büyük konuşmak istiyorum. Israrla da seveceğim kimse beni yıldıramaz. Önce tarçın kokusu sonra Fransa haberini hayatıma getirip çöreklendirdiğin için sana çok teşekkür ederim. Aracılar malum onlara saygımız sonsuz işte bu noktada ulvi değerler için saygı sözcükleri, içten gelen seslerle sınırlı kalınca her zaman daha iyi hissettiriyor, orası da bende saklı kalsın.


Sizi seviyorum yeni yaşım -aşım -ağrısız başım ortağı güzel insanlaaaaaaaaarrrrrrr... iyi ki varsınız : )


ve güzel haber; bu sefer sanırım gerçekten gidiyorum !

5 yorum:

Selin dedi ki...

Nice mutlu yıllara canım arkadaşım :)))

Gelecek yıllar 2009'dan bile daha güzel olsun inşallah senin için :))

İyi ki birbirimizi tanımışız be doğum günü çocuğu, seni çok seviyorum :))

The Metonian dedi ki...

tarçın kokulu nice yıllara (:

e.d dedi ki...

canım benim iyi ki doğmuşum dediğim nadir doğum günlerimden biri daha şükürler olsun..iyi ki varsınız çünkü: )

e.d dedi ki...

Tarçın kokusu size de ulaşsınn inşallahhhhh: ) çok teşekkürler :)

Banu Taylan dedi ki...

asllancık güneşin parıl parlıyoooor gözlerinden yıldızlar fışkırıyoor