12 Ekim 2008 Pazar

Renkli kriz anları -1


Yaz aylarında kışın biriktirdiği enejisini verimli şekilde kullanmak isteyen bünye, renkli boncukların olduğu dükkanların hatırını pek sık sorar hale gelir. Burda yokmuş istediğim boncuk hop ötekine, renkleri kalmamış hop bir ötekine...Böyle bir maceraperestlik görülmemiştir , şevkle bir işe başlamak böyle bişeydir hatta.

Uzun süre görüşülmeyen arkadaşlara yapılanlar anlatılırken kitap, müzik ve evsel konuların yanısıra ilk sıralarda incik boncuk vardır. Aksine bu kadar incik boncuk telaşına düşen ruhu taşıyan bünyenin, çok takı taktığı görülmemiştir. Çünkü onları yapması ve yaptıktan sonra bakması ayrı bir zevktir. Mavi- lacivert ve gri anlaşılmaz bir tebessüm sebebi olabilirken yeşil de mürdümle enteresan bir ahengi yakalamıştır.

Söz verilmiş, fimo dan cep Johnny' si bile yapılacaktır. Hatta yapılmıştır fakat göstermek cesaret işidir biraz. Fimo konusundaki fikri; madem bu kadar gidişat benziyor, tıpkı kurabiye ya da poğaça gibi tüketilebilen renkli gıdalar yapılması delilik hallerinde mümkün müdür ? delilik hallerinde mümkün ileriki safhalarda 3. sayfalıktır denilebilir.

Sahi yiyen olmuş mudur? : )

not: redpharos! işteeee!...


4 yorum:

Dilara TAN dedi ki...

"sahi yiyen olmuş mudur?" deedikten sonra alta Redpharos işteee yazmak bunu benim yediğim anlamına mı getiriyor?:)

Sahi hani o planlar? haniş yapacaktık ? ileriki zaman mı attık farkında olmadan? :)

e.d dedi ki...

yok aslında o anlama geliyor gibi gözükmüş olabilir diye düşündüm ama yaşadığın için olasılık ortadan kalkıyor.

:) bahsetmiştim ya işteee' redpharos demem o ki..

Hala vakit varken fimo lütfen :D

b.a. dedi ki...

fotoğraftakiler abartı olmuş
hayır ben senin için diyorum yaniiğğ

e.d dedi ki...

yaptıklarımı hep abartı bulman beni mutlu ediyor: )sen de abartıyorsun sanırım ondan...